Välkommen hit!

Som ni ser har jag bytt bloggsida från devote.se till blogg.se. Största anledningen till det var att devote.se appen inte funkar för mig, vilket är lika med noll mobilbloggning. Men nu har det ju (som ni alla säkert hört) kommit en blogg.se app. Jag provade den för någon dag sedan och blev överlycklig när det funkade haha! Har bloggat här på blogg.se förut så jag var bara halvt ångestfylld över att byta. Jag tänkte testa blogga här i typ en vecka eller så och se hur det känns.

Den riktiga bloggningen får nog komma igång imorgon för nu måste jag sova. Har friluftsdag i Hemligby imorgon... Är lite skräckslagen inför detta om jag ska vara ärlig eftersom det tydligen ska vara både nåt orkanliknande och spöregn imorgon. Får hoppas jag överlever... ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0