Mobilblogg = bugg

Hej alla fina!

Har försökt mobilblogga hela helgen nu men blogg.se appen verkar ha fått nå bugg? Det går iallafall inte att publicera inlägget när jag skrivit färdigt hur jag än gör. Känns något drygt eftersom jag var överlycklig över att det funkade tidigare :(

Sitter i skolan nu och har projektarbete inför öpphet hus. Kunde haft roligare faktiskt. När jag kommer hem så ska jag göra en sak som jag inte kan säga än eftersom jag inte hunnit avslöja vad mitt och Arnis hemliga uppdrag var i fredags ;) Lovar att skriva om det när jag kommer hem iallafall! Längtar verkligen tills denna skoldag är slut, fruktansvärt segt.

Hörs sen homies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0