Tips: Superbra schampo & balsam!

För ca 2 veckor sedan köpte mamma hem TRESemmés schampo och balsam... och jag måste erkänna att jag varit ytterst tveksam till dessa "frisörprodukter" som finns i vanliga affärer. På reklamerna tycker jag att det har sett så himla överdrivet ut och trott att det bara varit vilseledning. Men TRESemmés schampo och balsam "naturals" är faktiskt grymt bra! Sedan jag började använda det så har mitt hår blivit mycket mera glansigt och mindre "frissigt". Jag har till och med kunnat ha mina naturliga lockar utan att fixa dem alls på grund av att håret blivit så pass mindre frissigt. Jag har även märkt att min hårfärg hållt mycket bättre med det schampot än andra vanliga schampon (brukar ha Schwarzkopf som enligt mig är det bästa märket annars).

Kanonprodukter med andra ord!! Luktar dessutom väldigt fräscht tycker jag :D Värt ett försök?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0