Sveriges största stoltheter.





Brukar ni se på så mycket bättre på 4an på lördagar?
Om inte så har ni helt säkert hört talas om det. I år är min älskade Timbuktu med! Han ska "hyllas" på lördag, dvs att alla artister sjunger hans låtar. Tyvärr kommer jag missa det eftersom jag ska iväg, men jag ska spela in det och fyfan va jag ska sitta bänkad senare! Alltså Timbuktu och Promoe.. finns det seriöst bättre artister i Sverige? Jag vågar nästan kalla dem för magiker. De är utan tvekan Sveriges bästa rappare, tätt följa av Petter. Om man då slår ihop de 2 bästa rapparna och får dem att göra låtar tillsammans så kan det ju omöjligt gå fel, bevisligen. Det finns en video på youtube från Peace & Love i somras när Timbuktu sjunger "Mammas Gata" live med Looptroop Rockers (har lagt upp den här förut). Alltså varje gång jag kollar på den videon så ryser jag längs hela ryggraden, det är helt sjukt. Jag går ner på knä för dessa underbara människor.

I love you Mårten Edh & Jason Diakté.

Klicka HÄR för att komma till den underbara cover som Timbuktu gjorde i så mycket bättre förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0