Sopslut

Hej alla fina!

Ligger i sängen nu, helt sopslut. Så sjukt hur trött man kan bli av att göra skolarbete! Det blev en lååång dag för mig i skolan idag, började med 3 timmar matte direkt på morgonen och sen svenska 3 timmar plus klassråd en timme. Slutade därför halv 5, tungt..

När jag kom hem så lagade jag och mamma lax med quinoa och nån jättegod sallad, sen har jag vilat nästan hela kvällen. Tänkte vara flitig och jobba massa matte idag eftersom jag har prov nästa vecka, men hjärnan var för trött... Nu ska det bli riiiktigt skönt att sova! Saknar dock min älskling, jobbigt att sova ensam.

Godnatt på er mina kära, hörs förmodligen imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0