Shoppat julklappar, check!

Helt sjukt att kunna säga detta, men jag har handlat färdigt alla mina julklappar! :o Jag tänkte att jag skulle vara ute i god tid i år så jag inte skulle behöva springa runt i panik i sista minuten för att jag inte hittat något eller för att jag gjort av med pengar på annat. Jag och Arni var på stan igår och då hittade både jag och han julklappar till alla som vi skulle köpa till, världens flyt! Känns superbra, så nu är det bara att längta till julafton kvar! :D

Idag är däremot ingen bra dag. Jag skulle börjat med filmprojektet till Bävergalan i skolan idag, men jag är sjuk. Vilket INTE är bra med tanke på att jag skulle ha huvudrollen.. Maja fick den istället men jag tror att hon kommer göra det minst lika bra, om inte bättre! Dock så fruktansvärt tråkigt att jag inte kunde vara med.. Får se när jag kan komma tillbaka till skolan men hoppas på så fort som möjligt så jag får vara med vid inspelningen iallafall med min underbara grupp. We rock!

Har legat hela morgonen och sovit/kollat på film omvartannat. Nu tänkte jag sova lite till sen kanske ta en lång värmande dusch och hoppas på att må bättre. Ibland gör sömn, vila och dusch underverk. Förresten så lovar jag att försöka skärpa mig angående den kassa uppdateringen här på bloggen. Jag har så sjukt svårt att komma tillbaka till bra uppdatering efter att jag slarvat, för då vet man inte var man ska börja liksom.

Men ha det bra så länge så hörs vi senare idag! Och lycka till min grupp om ni läser det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0