Matte B

Hej alla fina!

Jag ligger nu i sängen och målar naglarna och pluggar matte eftersom jag har prov imorgon, usch.. Det är verkligen hur mycket som helst att kunna och jag blandar ihop allting. Får hoppas på det bästa. Satt uppe till 1 igår natt och gjorde färdigt 2 av 7 andra skoluppgifter som jag också har att göra...

Snart börjar ensam mamma söker, äntligen sista avsnittet då man får veta vilka de väljer :D har följt det slaviskt sen det började hahaha.. Halvpinigt

Nu ska jag jobba lite till innan det börjar, puss så länge!

 


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Ha en trevlig dag! :)

2011-11-23 @ 15:06:26
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0