Helt ny design!

Som några av er kanske har hunnit se, så har min blogg legat nere. Det är för att jag helt och hållet gjort om min design, och har jobbat med det 2 dagar i väldigt många timmar. Jag har gjort om fler gånger än en vill jag lova! Har haft heeelt olika designer varje gång jag gjort en ny. Men tillslut blev jag nöjd med denna :D Är inte helt färdig ännu men det är bara små justeringar som ni kanske inte ens kommer märka när jag ändrar.

Såå skönt att äntligen vara färdig! Nu kan jag börja blogga som vanligt igen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: ia

Japp så typsikt mig har fortfarande fett stort blåmärke kommer aldrig försvinna! :(

2011-11-10 @ 21:49:56
URL: http://miias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0