Berry Love

Jag tänkte bara tipsa om ett jättefint nagellack som jag köpte på H&M förra veckan. Har letat efter ganska ljusrött nagellack, för jag passar inte alls i typ blodrött. Hittade iallafall detta på H&M, på den där avdelningen där finns lite "barnsligare" smink ni vet? (Det syns lite på flaskan). Det kostade bara 19:-!!! Helt sjukt. Det ser dessutom ut att vara mera i de här behållarna än i de vanliga behållarna därifrån som är lite fyrkantiga. Det finns såklart ljusrött nagellack bland de fyrkantiga behållarna med, men man ska ju inte vara dum och köpa dem när det finns bättre för en billigare peng på samma affär ;)

Jag var lite skeptisk på kvalitén först med tanke på det billiga priset, men det var jätteenkelt att applicera och jag reagerade på att det blev en ovanligt jämn och fin färg. Det blev inga ränder alls som det kan bli av vissa nagellack! Vad det gäller hållbarheten så vet jag inte än, för jag målade på det för första gången igår. Hittills verkar det dock ha vanlig "helt ok" kvalité som de flesta nagellack har.

Rekommenderas verkligen iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0